torsdag 25 mars 2010

Toppen väder igår!


Ja igår var det verkligen toppen väder på min födelsedag=) Solen sken och fåglarna kvittra. Synd att man satt inne på jobb. Hade mycket hellre tagit mig en kopp kaffe i solen. Och de var så vackert i kanalen! LIte öppet vatten och en hel del svanar. Myyys.

Idag då? jo då har jag jobbat morgon tur.. Och jag säger bara det, herre gud måtte jag inte bli sjuk. Magsjukan sprider sig som en löpeld på min avdelning. Dom stupar en efter en. Det är inte klokt!! Jag kan säga att de inte är roligt just nu. Tur fan att jag är ledig imorn.. Dock är ju det bara en dag.. Men en dag får duga..
Va en snabb sväng på stan, sen hem, kolla på datorn lite, sökte efter ett speciellt program. Men jag hittade det inte.. Fan jag som va så taggad!!!=( Sen blev de lite goda smörgåsar till middag, med brie ost, paprika, salami, tomat och gurka.. De satt fint.. Har varit grymt trött idag.. Längtar efter sängen=) Sen en promenad med Jonas och hundarna.. Sen har jag bara tagit de lugnt. Kollat på halv åtta hos meg med en skål glass och en kopp kaffe med min kära.. De va gott, men kaffet smakade skit=) Men sånt är livet.

Nä nu skall jag gå och beundra mina nya skor lite till innan det är tid att bädda ner sig i sängen..
Tack för idag, slut för idag=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar