onsdag 3 mars 2010

Tar det aldrig slut?


Shit va de har snöat den här vintern. Tar snön aldrig slut? Jag tycker ju om snö, men de har kommit så mycket att det räcker nu. Ser inte fram emot att allt det här skall smälta bort. De kommer bli så blött! så slaskigt och geggigt.. Nå ja våren kommer väl sakta men säkert till oss snart..
Har varit ledig från jobbet idag, så Jonas och jag åkte till gottby och beställde kakel till badrummet på övre våningen. Vi hade hittat ett jätte fint som vi ville ha... MEN alltid skall de va nåt. De va inte som vi tänkt oss, alla plattor hade olika mått och man kunde inte bara få ett och samma mått.. Så vi fick helt enklet ta och välja ett nytt kakel. Men vi hittade ett med ungefär samma stil, jag tror det blir jätte fint och mysigt. Men de blev ju inte de vi tänkt först.

Hade oxå bestämt att jag skulle beställa ny säng åt oss idag, men när Jonas var och lämnade hundarna till sina föräldrar innan vi åkte mot stan och gottby, så sa dom att vi skulle få pengar till sängen i förlovnings present! Herre gud,. Tack så mycket.. (jag hade berättat för dom att jag skulle köpa en ny säng) De var verkligen jätte snällt av dom!!! För de e ju ganska mycket pengar.. Så om ungefär trte veckor får vi vår nya säng=) wiiii den kommer va så fiiiiiin. Passa perfekt sen till övervåningen när den är klar.. Måset även hitta tapeter snart. Men det är svårt. Men jag vill ha ett lungt och harmoniskt sovrum. Får se om jag kan hitta nåt snart.

Nu skall jag nog hoppa i duschen, sen lägga mig i soffan en stund. Vet inte va som finns på tven ikväll heller.. =)
Jo just de, igår fyllde min ena lille bror Robert 18 år.. Shit va stora dom börjar bli... Om två år fyller nästa bror Rikard 18.. och om två år fyller även min lilla syster Matilda 18... Tur att den sista har 12 år kvar innan han blir 18=) men jäklar va gammal jag kommer att va när Emil är 18. Fan jag är ju 19år äldre än han=/
Själv så fyller jag 25 om 21 dagar... Shit 25, räknas jag som vuxen då????
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar