söndag 28 februari 2010

Lördag kväll..


Ja som sagt, jag har ju varit enormt shopping sugen idag. Men jag köpte bara en löpare.. Alltså den ni ser på bilden.. Städade upp lite hemma gjorde jag oxå. Plockade undan alla tidningar och äntligen åkte julgardinerna ner=) jag vet, jag vet jag är sen med sånt. Men när det varit så fint ´med all snö ute så kunde jag inte ta ner dom. Men nu har det ju varit milt i två dagar så det kändes för mörkt helt plötsligt. Så nu har jag gjort ett försök till att få de lite ljusare hemma. Hittade överdrag till stolarna på Mio idag, Vita. Tror det skulle va fint men frågan är väl hur länge dom hålls vita. Men dom va inte så dyra så kanske jag köper dom på måndag. Vi får se. En ny matta till vardagsrummet tror jag oxå att vi skall köpa.. Vi har sett ut en gammelrosa/lila matta som vi tror skulle passa bra hos oss..=) och till de några färgade soff kuddar.. Vi behöver lite ljus ochg färg hos oss. Vi har ganska mörk inredning har vi nog kommit fram till.

Sen skall vi oxå köpa en ny säng. De behöver vi. Och jag vill ju ha en lite högre säng, och jag har hittat en jag vill ha. Så de är väl bara att vackert ta ut pengarna från mitt sparkonto och köpa sängen=)

Imorn är det söndag och jag är ledig från jobbet. Tvärr kommer det bli en sväng via stan för att handla lite mat. De hann vi inte med idag så de måste jag göra imorn.Och ikväll har vi kikat på melodifestivalen. De va ganska bra ikväll tyckte jag.. OCh det var nog rätt bidrag som gick vidare. Speciellt Anna eller va hon hette.. Hon är duktig..
Nej nu tror jag att jag att jag skall ta natt. Jonas är på jobb och det finns inget mer på tv. OCh sen har jag väldigt ont i ögonen idag oxå. känns som att jag ser dåligt idag.. Kan inte fokusera... Men men inte klaga mer nu...
Godantt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar