torsdag 18 februari 2010

De bara förstätter att snöa=)


JA shit va snö det har kommit den här vintern. De är ju helt fantastiskt. Jag Älskar all snö som kommer.. Allt blir så vackert. De ser ut som att man lever i en sago värld med all snö som ligger på marken och som bäddar in alla grenar på träden. Jag njuter.. Dock så är det inte sol idag och det är ju lite trist.. Men man kan ju inte få allt eller hur?! Så jag får nöja mig med att det snöar. Jag vill uuuuuut! Blir väl till att skotta snö med Jonas tror jag.. Jag måste ut och njuta av denna vinter, man vet aldrig när den töar bort..

Igår hade jag iaf en trevlig kväll. Var till Fannie på en kvälls fika. Drack lite kaffe och provade nytt te (super gott) hade tjej snack, pratade lite gamla minnen, roliga som dåliga.. Skönt att bara sitta hemma så där och ha lite tjej mys. Sånt gör jag nog allt för sällan.

Nej nu skall ajg göra nån nytta idag.. Är ledig nämligen. Så nu skall jag se om jag kan fixa till det lite hemma..
Ha en bra dag i snön gott folk=)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att någon njuter så till fullo av vintern och snön!!!

    SvaraRadera
  2. ja jag tycker att de är helt underbart=) jag myser och njuter av detta vinterväder!

    SvaraRadera