söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag.


Nu har klockan blivit så mycket att det nu har blivit söndag, och vad betyder det? Jo nu är det alla hjärtans dag.. Och jag har gjort ett litet eget album till min kära karl.. De är nåt jag vill ha själv=) men han får de av mig och jag har ju oxå nytta av det. Tycker att det är lite fint att samla ihop bilder. Väldigt tjejigt kanske? Men han får nåt annat som jag vet att han gillar.. Men jaghar ju gjort de med kärlek iaf och de är väl de självaste dagen går ut på, att visa lite extra kärlek.

Lördag då? hur såg min lördag ut?=) jo jag unnade mig en sovmorgon. SKÖNT. Jag steg upp 11.40 och åt lite frukost. Jonas var på badmintion. Sen va vi ut på en promenad han och jag och hundarna.. Sen har jag kollat lite på tv, försökt städa lite.. Sen skickade jag iväg ett mess till grannen och frågade om hon ville gå ut och gå med mig. Sagt och gjort, en timmes promenad blev det, sen stog vi länge och pratade lite om allt möjligt.. Skönt att få prata av sig lite.. =)

Sen gick jag upp på övervåningen där min kära sambo va och jobbade... Klockan va ganksa mycket så han avslutade dagens arbete och så kom han ner och så lagade vi middag tillsammans. Kyckling filé, pommes samt en härlig sallad och min goda kalla sås.. Mums. För mig blev det även ett eller fler glas vin. Nästa pungt på kvällens schema va Melodifestivalen, kokade lite kaffe och fixade fram lite glass. Gott.. Men fan va slöa artister de va ikväll då.. Alla va bara skiiiit.. Så jag kollade vilka låtar det va sen kollade vi på filmen jag köpte till mig själv i fredgas. The Ugly Truth med Katherine Heigl och Gerard Butler.. Skit bra film.. Precis i min smak... Jag kan rekomendera den.. Många skratt.. Så se den för tusan=)

Nej nu skall jag göra klar de sista på mitt album, sen skall jag sova så att jag orkar med morgon dagen=)
Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar