måndag 22 februari 2010

Nästan som fjällen!?!


Ja nu har det kommit så mycket snö att man nästan kan tro att man är i fjällen. Snart ligger altan under all snö. Kikade ut genom "matsals"fönstret idag och snart är det snö upp till fönstret.. Men de har ju iaf varit kanon väder idag ett tag, jag hann va ute och njuta innan jobbet. Underbart!! Njuta av sol och snö.- Sen åkte jag på jobb, när jag sen slutade och skulle åka hem fick jag borsta av en duktigt snöig bil, körde hem, halva vägen var det svårt att se var man körde för att det kom så mycket snö. Kikade just ut genom fönstret, och inser att jag även imornbitti måste sopa av bilen innan jag åker på jobb.. Suck.. Men jag skall inte klaga allt för mycket för jag ÄLSKAR när det är så här!!! Om de skulle få va sol alla dagar bara.

På tisdag är jag ledig, då vill jag ha sol. För då tänker jag isåfall (om det är sol) dra fram en solstol, på med en massa kläder och sen ligga i den och njut av vädret, njuta av livet och mysa med en varm kopp choklad.. De vill jag göra. Så jag håller tummarna för sol på tisdag=) Jag kan få lite kansiga ideer ibland, men va tusan de måste man väl få=)

Nä om man kanske skall hoppa i säng då så att man orkar stiga upp imorn och jobba en hel dag... Hade varit skönt att sluta tidigt, men NEJ inte imorn inte..
Tack för idag=)
Posted by Picasa

2 kommentarer: