tisdag 16 februari 2010

Snö skoter..

(Här bor vi)

Jag glömde ju berätta va mer vi gjorde på Alla Hjärtnas Dag. Efter Istravet så åkte vi ju hem. Jonas började med djuren och jag la mig på soffan en stund=) Sen efetr det åkte vi till Ullis och Smulle. Vi skulle få köra hans snö skoter.. Så Jonas och jag åkte ner till isen och dom kom gående med sina hundar. Inga brillor hade jag så när jag åkte med Jonas fick jag ju sitta och blunda då han körde så hårt=) tårarna rinner ju som bara den.. Men det är ju sjukt kul!
Jag körde aldrig själv, men de hade börjat skymma och jag tycker ju att jag ser så dåligt i mörker, så jag vågade helt enkelt inte. Men Ullis och jag tog oss några turer oxå. Hon körde en aningen lugnare än min käre sambo=) Men jäklar va hennes hundar fick springa. Dom sprang efter oss när hon körde.. FORT sprang dom.. Jonas körde några till varv, emn han fick köra själv. Lika bra de, så får han leka av sig lite utan mig bakpå som halft skriker: kör saktare.=) hehe

Sen åkte vi hem till dom, och där blev vi bjudna på middag.. Pizza.. Gott, gott. Fick även kaffe på det och så satt vi där en stund och nsackade innan de var dax för oss att dra oss hemåt..
En helt perfekt söndag och en annorlunda men bra alla hjärtans dag!=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar