lördag 27 februari 2010

Tungt shopping begär idag.....


Ja idag känns det tungt. Herre gud vilket shopping begär jag känner.. Jag vill handla, jag behöver handla... Jag vill köpa nya grejer till vårat hem, jag kikade in på sko punktens hemsida idag och hittade MASSOR med skor som jag vil köpa till våren och sommaren. Har sett ut typ 6 par som jag vill ha... Jag skulle bli så glad om jag fick köpa dom nuuuuuu=) Varför finns det inte på Åland?!!!?! Skit.. Förra sommaren köpte jag typ 6 par nya skor, och sen fick jag ett par.. Så jag hade alltså 7 nya par skor för sommaren. Dom på bilden är ett av alla par.. Dom använde jag inte en enda gång.. hmmm... Kanske jag kan använda dom den här sommaren.. De e kul med skor.. Jag vill ha många skor att byta med på sommaren. Men de borde väl finnas en gräns? Eller? =)

Åkte iaf iväg till stan med Jonas. Han skulle va med och hjälpa till med en flytt. SÅ jag tog bilen iväg till Em möbler och Mio... Tänkte stilla mitt begär med något smått och gott.. Men jag kom bara hem med en duk.. Eller det är en löpare.. Den får hamna på vardagsrums bordet tror jag.. hmm.. Fattar inte varför jag känner sånt shopping begär nu.. Kasnke det är för att jag försöker spara pengar, som jag får en känsla av att jag vill handla saker. Jag måste tygla mig själv nu.....
Inte kolla nå mer på nätet eller andra bloggar.. Farligt.. Man ser, man vill ha... Men man måste försöka låta bli.
Nu skall jag städa lite här hemma...
Få tankarna på något annat..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar