onsdag 10 februari 2010

Ett tag sen nu.


Yes nu var det ett tag sen man bloggade.. Men vi har inte haft någon dator hemma=( den vi hade gick sönder.. Buhuuuu ALLA bilder är borta!!!!!!! Hur dum får man va som inte hade sparat dom över på en skiva eller usb minne eller nåt sånt.. Fan va de harmar... Så det här är den enda bilden jag kan erbjuda just nu. Men nu finns de ju en ny dator, men inga bilder på den.

VA har hänt annars då? inte så mycket, träffade Malin för en fika på ett nytt ställe i stan.. Skit mysigt måste jag säga och god kladd kaka hade dom. Kaffet smakade konstigt, men jag tror att de va nåt speciellt kaffe. Man är ju ingen kaffe kännare, och jag dricker ju bara "vanligt kaffe".
Jag har varit till farbror doktorn och pratat lite och fått lite medicin som jag skall äta.. Se om allt blir som det ska igen..

Jo och så har jag börjat gå på Pilates i Lemlands skola med min nya granne Alexandra.. Fan va skönt det är. Och det bästa är ju att jag har en egen boll, så nu när jag vet lite övningar kan jag göra det hemma oxå.. PERFFEKT!
Sen finns det en till sak som jag fått in i min hjärna. Att det är bra att gå i svin hög snö.. Det är ju tungt som tusan, så det är en bra tränings promenad.. Jag bara TOK ÄLSKAR den här vintern som vi har nu... MASSOR med SNÖ precis som det skall va. Underbart!!

JO just det en sak till, imorse när jag skulle åka på jobb hade bilen fryst fast eller nåt. JAg kom varken fram eller bak.. Fan, jag som skulle komma i bra tid till jobbet idag, sitta ner och prata hade jag tänkt.. Men det kunde ju jag glömma.. Fick springa in och tigga om att få ta Jonas andra bil till jobbet..=)

Nej, nu blir det ett långt inlägg igen-.. Ingen som orkar läsa sådana ändå...
Så ha en trevlig kväll nu!!

2 kommentarer:

  1. vad var det för dator som gick sönder? Kan ni inte ta ut hårddisken ur den?? det gjorde vi med min dator när det gick sönder..
    Det är ju så ledsamt när alla bilder försvinner!
    Kram

    SvaraRadera
  2. De va laptop som gick sönder.. Men jag fick underbara nyheter igår. Jonas farbror har lyckats rädda våra bilder.. Lycklig=)Fy va ledsen jag varit för att jag inte haft mina älskade bilder. Men nu har jag lärt mig en läxa.. Alltid dubbel spara dom.. Tänker inte riskera att de försvinner igen... Aldrig=)
    Kram

    SvaraRadera