torsdag 28 januari 2010

Hur mår jag?


Jag vet inte riktigt hur jag mår nu? Känns som att världen förkylning håller på att bryta ut, men att den bara har smyg startat lite. Jonas sa att jag kändes varm idag, och jag tycker själv att jag känner mig lite febrig (har ont i ryggen, vilket jag alltid får när jag blir förkyld och får feber) Har ätit tusen hals tabletter vilket nu känns i magen.. Aj aj vilket liv den lever nu. Så nu är det stopp med halstabletter, fast de kliar och spelar fan i halsen. Men jag är ju ändå inte förkyld på riktigt känns det som.. Hmm svårt och jobbigt nu.

Har iaf varit ledig idag. Va med Mossa till veterinären och besiktade henne för att få en försäkring. De gick skiiiit bra, inga anmärkningar alt under kontroll och veterinären tyckte at hon hade jätte fin päls, och frågade om jag borstade henne ofta. öhh=) Nej, de är säkert 1 1/2 år sen jag borstade henne sist.. Dock så börjar min lilla kisse bli lite för tjock=) hon har alltid varit liten och slank, men nu är hon liten men väligt rund om buken. Så Veterinären tyckte att hon borde på nå bantnings mat. Alltså Light foder. Men det går ju inte riktigt för då måste ju Felix äta samma, och han behöver ju tjocka på sig då han växer så att det knakar.. Får väl se hur jag löser det där.

Nej fy, nu måste jag lägga mig en stund, har för jävligt i magen nu, så det är jobbigt att sitta upp..
Men ha en bra kväll i snöyran=)
Posted by Picasa

2 kommentarer: