torsdag 7 januari 2010

1 År den 5:e januari

(dålig bild, jag vet) =)

Jag höll ju helt på att glömma bort det.. Den 5:e januari är det ett år sen Jonas och jag flyttade in i huset. Tänk! ett år har vi bott här.. =) De känns bra..
Vad saknar jag? Ordentliga gardiner, men det är svårt att hitta några man faktiskt tycker riktigt mycket om. Jag vill ha upp lite ramar med fotografier så att de blir mer hemtrevligt.. Jag vill lära mig ta hand om mina blommor så att dom inte dör=) för är det något jag är expert på så är det att döda blommor. Jag har absolut inte gröna fingrar. Mina är nog svarta! Så de är min önskan för tillfället. Ganska lite=) hehe säkert finns det mer.. Men allt tar sin tid och tur är väl det? vad skulle man annars göra om man hade allt klart på en gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar