söndag 24 januari 2010

En mysig kväll.


Ja igår hade vi en ganksa mysig kväll ändå. De blev inga gäster eftersom att Jonas hade dragit på sig en förkylning. Men vi var iaf till butiken och handlade lite. Sen tog vi en fika när vi kom hem. Efter det lagade vi en cheesecake tillsammans, in i frysen med den och hoppas att den skulle hinna bli klar till kvällen. (och det blev det)
Sen var vi upp på övervåningen, jag hjälpte till lite smått, Jonas håller på med golvvärmen där nu. Skall lägga upp nån bild nån dag på hur det projektet ser ut. Tog en promenad med hundarna och sen lagade vi middag..
Helstekt grisinnerfile med potatisgratäng och sallad och vitlök-lime yoghurt samt nåt glas rött till det, och cheesecake med hallon ovanpå till efterrätt.. Mmmmm gott!!!

Sen blev resten av kvällen bara lugn, kikade på Robinson samt en film och sen blev det sängen..

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade inatt av att Jonas inte var allt för pigg.. Vi båda sov till 12 idag, inte vanligt av honom att sova så länge. Upp och åt lite frukost, tog en promenad med hundarna. Sen hem till hans förldrar en sväng.. Och nu sitter jag vid datorn och han är på övervåningen och jobbar. Jag tycker inte att han borde vara där och jobba när han e sjuk. Men lyssnar han? NEJ..
Jag borde iaf sätta igång en tvätt nu, och kanske tända en bras.. Sen blir det till att laga lite middag.. Längtar till ikväll då Johan Falk kommer på tv.. Så jävla bra!!!!!!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar