måndag 4 januari 2010

Lilla L....

Först och främst vill jag säga Grattis till Stefan och Marie som blivit föräldrar till en liten pojke.. Han var ju helt underbart gullig. Och Så liten. Dom var ju till oss på nyårsafton och han lilla va med.. Inte många dagar gammal.. Herre gud så bebis sjuk man blir.. Speciellt när man fick hålla i han.. Lilla bebben va inte tung inte=) Och såååå söt!

Se så Gullig han är lilla L....... Vet nog va han skall heta, men jag skriver inte ut det här för de vet jag inte om dom vill att folk skall veta än? Inte för att det kanske är så jätte många som läser här. Det har jag ingen aning om=) Men iallafall.. Tusen grattis till er lilla kille... Han e bara för fin.

2 kommentarer:

  1. Tror att moa var fotograf till det där fotot va?! Med värstingkameran...WOW...går ju inte att misslyckas med två så perfekta motiv ;) Riktigt fint när grabben kikar på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja nog var det du alltid, en bra fotograf=) och lill killen är ju bara föööör gullig!! Så bilden när han kikar på mig gillar jag... Lite mysigt=) Ni får väl säga till om ni behöver lite proffs bilder=) hehe..
    Fiiin pojke har ni fått!

    SvaraRadera