torsdag 14 januari 2010

Ledig idag=)


Ja som jag skrev igår så lämnade jag in våra ringar på gravering igår. Äntligen blev det av=) Så min ring blev så här: Jonas 01.01.10 och hans blev ju självklart med mitt namn och datum i. Perfekt=)

Idag har jag oxå varit ledig. Super skönt. Men jag hade klockan att ringa klockan 9 i morse.. Ingen sovmorgon här inte=) me vi la oss tidigt igår. Så de blev ändå nästan 10 timmars sömn, så det borde ju lugnt räcka=)

Vid halv tolv idag åkte jag med Jonas till stan, han släppte av mig hos Stefan och Marie. Sen va jag och Marie och lill killen ut på en promenad. Vi va ute och gick i nästan två timmar tror jag.. JÄTTE SKÖNT!! Tack Marie! Hade mina nya skor på mig oxå så jag slapp ha kallt om fötterna. Sist jag köpte skor så råkade dom ju va lite för små! Så de har ju gjort ont i tårna när jag använder dom, samt att de blivit väldigt kallt. Men nu har jag köpt reebook igen. Perfekt.. Varmt och skönt om fötterna samt att dom e bekväma.

Ska se om jag kan baka lite nu ikväll. Har haft en plan om att jag vill baka nu i flera dagar. Men det har inte blivit av, så ikväll skall jag försöka.. Hoppas e blir så bra som jag tänkt mig=) hehe
Men nu blir det nog till att börja lite smått med middagen. Den kan gott och väl stå och dra lite=)
Så ha en trevlig kväll nu...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar