onsdag 27 januari 2010

De BLÅSER ute.


Ja de blåser verkligen ordentligt ute nu. Precis som dom lovat. Har tänt en massa ljus inne nu, man vet aldrig om det blir strömavbrott. Och händer det så blir de ju kolsvart, men nu är ljsen tända så jag är förberedd..
Förkyld börjar jag oxå bli, sov jätte dåligt i natt, tog lååång tid innan jag somnade. De kliade och höll på i halsen, fick liggaoch svälja hela tiden, gjorde jag inte det så började jag hosta.
Så nu har jag köpt hem en skvaller tidning, halstabletter och brämhults hallon jucie. Lite måste man få lyxa till det om man skall bli sjuk. Nyser och snorar har jag oxå börjat göra.. Bläää..

Är ensam hemma nu, Jonas har innebandy match. Har suttit här vid datorn och kollat in lite olika bloggar, hittade bland annat, Jane Timglas från "mammas Pojkar" och även Tim från "mammas pojkar" han hade gjort ett inlägg med en video från youtube, så jävla hemsk. Med en massa "misshandlade" hundar. Fy att vissa människor kan vara så jäkla grymma. Blir illa mående av bara tanken...

Nej nu skall jag gå och plocka upp matvarorna jag köpte idag, sen krypa ner i soffan med ett glas "jos" och dra en filt över mig. Sen blir det Robinson när Jonas kommer hem.

Ha en mysig kväll nu i "stormen"
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar