måndag 25 januari 2010

Härliga Måndag.


Min älskade Jonas och jag.. Tiggde till mig ett litet kort..=)
Det har varit helt underbart väder ute idag. Sol, sol, sol, och åter SOL=) blir man glad, eller blir man glaaad? Man får en massa energi av solen. Har suttit inne lite idag och fixat med lite allt möjligt. Sen va jag ut en sväng i solen, testade systemkameran i solen. Den tar ju helt ljuvliga bilder med underbara färger.. Bilden ovan är med den vanliga kameran.
Ledig är jag idag oxå, sista av tre dagars ledighet.. Det går så snabbt.. Men man lir ju ledig sen igen. De är bara bra att jobba lite emellan. då uppskattar man dom lediga dagarna. Så nu har jag laddat ny energi för nästa jobb pass=) Kanon.

Nä nu skall jag gå ut en liten stund till och bara njuta.. Sen skall jag nog skriva ett brev till min underbara Farfar. Jag fick ett brev av honom förra veckan och han e bara för härlig! Han skriver så roligt, väldigt personligt och helt enkelt allt va han tycker och tänker.. =) Gud så jag kommer att sakna honom den dan han inte finns mer.. Men än så är han en krut gubbe så jag hoppas ha han kvar ett antal år till..
Nä hörni, ha en underbar dag. För som sagt. Det skall jag fortsätta att ha=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar