tisdag 12 januari 2010

Mina fina arbetskamrater.


Titta va jag och Jonas fick av mina fina arbetskamrater idag. En liten förlovningspressent!! Va dom är gulliga!!!!=) en jätte fin lyckta.. Älskar sånt! Finns inge bättre än saker man kan ha ljus i. Mysfaktorn är på topp.. Tusen tusen tack!!

Men nu ser jag fram emot att få va edig två dagar! Undrbart!! Men jag skall ändå till jobbet en sväng imorn, skall dit och få lite massage. Jag har så himla ont i rygg och axlar. Så de skall bli skönt med lite massage.
stolta jag håller ju på att spara pengar oxå! Så idag satte jag in mina 2000 kronor som jag fick av farfar i julklapp. TACK!
Tanken är att dom skall gå till en resa.. Planer, planer=) hoppas de blir som jag vill. De skulle va så roligt!!!!!!!
Mer säger jag inte=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar