tisdag 12 januari 2010

en gåva till L..


Just nu är jag så uppe i varv. Tusen tankar.. Mest glada och roliga tankar! Håller på med allt på en och samma gång. vet inte var jag skall börja eller sluta, fyllde en diskmaskin, sen började jag plovka bort i köket, mitt i allt står jag och diskar, nästa sekund står jag och rengör spisen. Typiskt mig, och nu sitter jag då här och bloggar istället för att slutföra det jag påbörjat. Men jag ska göra det klart=)

Denna lilla krog med smått och gott fick S och M av mig och Jonas när dera lilla pojke kom till världen. Tyckte att de va en liten kul grej att lägga ner lite blandade saker i en korg, känns lite roligare på nå vis. Och så är de ju en fin grej att ge bort. Tips till nån som behöver ge bort en gåva=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar