onsdag 6 januari 2010

Tur att hunden är snäll!

Ja det är ju tur att hunden Zack är snäll! För nästan alla dagar ser det ut så här hemma hos oss. lilla Felix hoppar på Zack för att leka och bitas. Zack den stackarn han bara ligger där och är snäll.. En bra stund iallafall.. Men ibland tröttnar han och börjar naffs tillbaka.. Inte alls nå hårt, men de ser så gulligt ut!

Jag trodde ju att jag skulle få en snäll katt=) haha.. Ibland är han nog för gullig, när man sitter vid datorn klättrar han upp och lägger sig på axlarna.. gullkisse.. Men sen är han ju as vild mellan varven.. Men han e ju bara liten så han lugnar sig väl nån gång han med.


Felix har ett ordentligt tag om stackars lilla Zack som bara ligger och tar emot=)

Nej nu skall jag gå och laga lite middag med min käresta. Har varit ut på en skön vinter promenad idag, knarra härligt under fötterna=) Minus 17 när jag åkte på jobb imorse.. Ganska kallt.. Men härligt. Så nu fixa lite middag och sen ut en till promenad med hundarna och Jonas.
Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar