lördag 23 januari 2010

Godmorgon Lördag


Yes, godmorgon säger jag=) Lördag är det idag. Ledig är jag, och det känns bra=)
Jonas och jag sov en stund idag, skönt. Sen steg vi upp och åt frukost tillsammans. Goda smörgåsar med en massa gott pålägg, tomater, gurka paprika, ost, salami och bireost. Mmmmmm..

Nu är Jonas ute coch gör i ordning i ladugården, själv är jag inne, lyssnar på musik, klätt på mig, tryckt igenom ett par örhängen så att inte hålen skall växa igen helt. Får se hur länge jag kan ha dom i? brukar ju få så jäkla ont i öronen. Men dom här borde va äkta silver så jag hoppas att det skall gå bra.
Jo just det Jonas vana upp med en förkylning oxå, eller början till förkylning? vet inte va jag skall säga.. Synd.. Får se om vi får middags gäster ikväll nu då när han blev lite krasslig.. Annars får vi väl bara mysa han och jag. De löser sig väl alltid.

Men nu skall jag gå och plocka ur kylskåpet lite. Få bort en del av allt julgodis jag lagade men inte åt=) Sen skall väl Jonas och jag åka till stan och handla lite. Kul att få sällskap, annars brukar jag alltid va själv och handla..
Men ha en kanon bra dag nu. För det skall jag ha!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar