torsdag 14 januari 2010

Jag har bakat ikväll=)


Yes ikväll har jag agerat en duktig hemma fru=) hahah.. Jag har lagat en god (enligt mig själv) middag! sen fick jag äntligen ändan ur vagnen och gjorde de jag velat gör länge men inte tyckt mig ha tid för.. Jag bakade! Letade fram ett muffins recept på internet och snabbt och enklet gick det. Eller de tog lite tid att grädda dom men de va för att jag stoppade alla pappers formar i en annan muffins form som jag köpt. Och i den formen får de bara plats med 6 stycken.. Hmm.. Men hur som helst så var jag iaf duktig och bakade=) Nöjd och stolt över mig själv.. haha

Så när Jonas kom ner från bygget på övervåningen bjöd jag på en choklad muffins och ett glas mjölk... Fast han tog oboy och jag bara mjölk=) gott gott.. Så de var dagen goda gärning.
Nu tror jag snart att sängen kanske börjar ropa på mig.. Trött är jag... Känns som att dagen har gått fort men den har ändå varit lång.. Går de ihop? hmm.. nå ja hur som helst.
Godnatt
Posted by Picasa

1 kommentar: