måndag 25 januari 2010

Janni, det är jag


Vet inte varför jag satte den rubriken men ändå=)
Skrivet ett till litet inlägg för att fördriva lite tid, diskmaskinen är på så även tvättmaskinen. Har en hel hög med kläder att börja vika ihop nu, för att inte tala om alla miljarder strupor.. Hatar att sätta ihop strumpor i par.. Finns väl inge tråkigare.
Jonas köpte en film idag som vi skall se ikväll. Sommaren Med Göran.. Hoppas att den är bra.

Börjar lite sakta men säkert längta till våren. Även fast jag ÄLSKAR vinter och snö så öskar jag snart att det skulle kunna bli vår. Jag längtar efter soliga dagar, jag längtar efter sommar och semester. Jag är nyfiken på vad år 2010 har att erbjuda mig. Men i December 2010 så lär jag få veta allt va året 2010 hade att erbjuda. Hoppas på mycket skoj...

En sol resa vore på sin plats oxå. Nåt att längta efter. Nåt att se fram emot. Det är så underart att åka bort, leva ett annat liv i en underbar miljö för en stund. Gå i sommar kläder, njuta av den varma solen, ett underbart turkos färgat vatten, mysiga ställen att äta på och lite rolig shopping... Åhh jag vill, jag vill!!!

Nå nu har jag sagt det jag vill säga för denna gång.
Ha en mysig kväll..
Att Älska och Att Bli Älskad.. Det är Livet=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar