torsdag 7 januari 2010

Torsdag och LEDIG!

(jag undrar varför han hela tiden blir så där om nosen? jag putsar han ren och sen tar det bara några timmar så ser han ut så där igen) =)

Nå idag är det Torsdag, en vit vinterdag har det varit ca -8 grader. Helt perfekt. Sov Lääänge idag, Jonas ringde och väckte mig halv tolv=) Steg då upp och åt en snabb frukost. Slängde på mig lite kläder och sen åkte jag till Tiina och drack lite kaffe och snackade lite skit=) Trevligt.. När hon pratade i telefon lekte jag och hennes dotter med björnar=) hennes björn skrämde min björn=) hihi. Man hade sån underbar fantasi som barn. Lite synd att man på nåt vis lite tappar bort den längst vägen då man blir äldre..

Sen åkte jag hem satte igång en tvättmaskin och surfa lite på internet. Jonas kom hem och så var vi ut på en vinter promenad med hundarna. Skönt. Sen lagade vi middag tillsammans. Kyckling sallad med lime och vitlöks yoghurt och ett glas rött vin till det. Skålade att vi bott i huset ett år=) myyys.
Och nu är Jonas på övervåningen och jobbar, va just upp och kikade. Längtar tills de blir så kart att man får börja välja golv och tapeter och sånt! Vårat master bedroom blir där uppe, med en liten balkong. Jag tror att de blir jätte bra och fint. Längtar, längtar, längtar!!
Satte även in lite bilder till den digitala fotoram som Jonas fick av mig i julklapp. Men jag skulle behöva ha ett större minneskort så att man skulle få in mer fina bilder! Se om jagkan hitta ett här hemma.. Vet att jag har nånstanas=)
Så de får bli mitt projekt nu.. Leta..
Ha en fin kväll nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar