lördag 16 januari 2010

Litet projekt


Ja idag är det alltså lördag. Jonas är iväg på pappa "konjak" så jag har lite egen tid för mig själv. Så idag köpte ja hem pyssel grejer. Så nu har jag precis påbörjat ett litet projekt. Får se hur långt jag kommer med det=) brukar ju ha en tendens att lägga av om det inte går som jag vill direkt. Och sen när jag väl har fått en ide som enligt mig själv är lysande. Då skall de gärna gå FORT. Tålamod, vad är det?=)

Idag har ja iafall jobbat, bra de så att man tjänar lite pengar, eller mycket pengar=)
Marica på mitt jobb fyllde år idag. GRATTIS igen tjejen=) hehe

Så va skall jag mer göra för att fördriva min kväll då? kanske ta ett glas vin? vore ju gott. Ett fotbad och en hårinpackning skulle inte sitta fel. Åtminstånde fotbad. Gjorde nog hårinpackning i måndags när jag tänker efter=) En tjej film skulle inte heller sitta fel. Men sen är de ju Robinson på tv ikväll.. Får se va jag väljer. Men nu skall jag pyssla vidare så att jag kommer nå vart.
Ha en mysig kväll! Det skall iaf jag ha!=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar