fredag 8 januari 2010

Jag Älskar Dig Så Mycket!

Ja det gör jag, jag Älskar verkligen dig massor massor! Jag är så glad att du finns mitt liv, glad för att jag har någon att dela min vardag med. Glad för att jag har någon jag tycker om och som tycker om mig tillbaka. Vad vore livet utan kärlek? Det är något jag inte vill vara utan iaf!

Att du på nyårsafton överraskade mig med en ring, gjorde mig överlycklig! Jag kunde inte bli mer glad!! Att du fixade allt själv så att jag inte hade en aning om det, var ju jätte romantiskt. Vilken överraskning! Total lycka från min sida! Jag älskar dig såå för att de gjorde det!!
Du är det finaste jag har och jag hoppas på ett långt liv med dig! För det är dig jag älskar och dig jag vill leva med!
Tänk, nu är du enligt konstens alla regler min fästman=)
Tack min älskade för att du finns i mitt liv!

3 kommentarer:

  1. Men hej! Kul att hitta dig här i bloggvärlden! :) Grattis till förlovningen! Ni verkar ha det väldigt fint. Och ack så mysigt och fint hus ni har! God fortsättning på det nya året! //Madde(eckerö)

    SvaraRadera
  2. Hej.. Och tack så mycket.. har nog kikat in din blogg ett tag. Ni verkar ju oxå få ett fint hus! Ser så mysigt ut. När får ni flytta in?

    SvaraRadera
  3. Vi hoppas på inflyttning till hösten.. Då ska iaf nedre våningen vara klar är det tänkt. :) Ska inte hoppas för mkt bara.

    SvaraRadera