onsdag 6 januari 2010

Och nu?

Ja nu sitter man här framför datorn igen. Jag har tråkigt! Jonas sitter och kollar på Dvd, nå gamla serier. Inte allt för underhållande för mig. Jag är trött men vill inte gå och sova. Jag är fruktansvärt trött... men vill absolut inte sova nu. Knäppt! Jag vet.

Så va har jag gjort denna dag då? Jo jag var på jobbet idag. Slutade 13.30 men stannadde till kl14 eftersom att vi hade veckomöte och den ena sjukskötaren tyckte att jag skulle stanna. Suck. Nå ja, jag skrev upp en halv timme i häftet så att jag kan ta ut de en annan dag. Åkte raka vägen hem, klädde på mig ordentligt och sen tog jag mig på en skön promenad.. Älskar det där knarrande ljudet under fötterna av kall snö.. Underbart. Hade med mig min nya kamera ut, och försökte ta lite bilder.. Måste lära mig!! Måste även lära mig datorn och photoshop och sånt. Jag är bara för dålig på sånt=)
Sen blev det middag i form av mini pizza. Snabbt och enkelt att laga. Sen blev de en till promenad, en lite kortare.. Och nu har jag dammsugit och torkar golven. Intresse klubben antecknar=) Men de var iaf min dag. Å just det Tiina messa och fråga om jag ville komma med på en sak.. Så den 17:e februari skall vi på nåt häftigt. Hoppas de blir kul!

Nu tror jag att jag skall att jag skall ta mig till duschen.. Är ledig från jobbet imorn. SKÖNT!!!! Då skall jag ta sovmorgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar