söndag 14 februari 2010

Istrav


Ja idag har vi varit till stan och kikat på istrav. De var mycket folk där, inte för att de blev att jag kollade på så mycket trav men ändå=) Drack lite varm choklad och pratade lite. Skönt att få va ute lite när man är ledig, men solen lyste med sin frånvaro och det var synd.
Känner mig lite trött idag, var vaken så länge inatt. Tror att jag la mig 02.30 i natt. Va ju tvungen att göra klart albumet..=)

Nu är Jonas ute och fixar med djuren, själv sitter jag inne och kollar lite på tv. Får se, de kanske blir middag med Ullis och Smulle ikväll. Trevligt. Sen hoppas jag att Jonas och jag kanske skall hinna se den 4:e Johan Falk filmen.. Dom är så bra.. Han fick den 4:e av mig idag. Den 5:e har vi redan sett.. Sen är det bara den 6:e kvar..
Nä nu skall jag plocka undan lite tror jag.. eller så fastnar jag framför tven igen=) får se.. hehe
Ha en bra Alla Hjärtans Dag mina vänner..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar