lördag 20 februari 2010

Tjejkväll.


Ikväll har jag varit hemma hos Annica på lite tjejmys. Jag har faktiskt haft riktigt trevligt. Blivit bjuden på gooood mat. Tre rätters blev det. Inte alla dagar man blir bjuden på nåt sånt. Men Annica är ju utbildad kock så de kunde väl inte bli annat än gott.. Hon hade lagat en toast med skagen röra, skit gott och då skall ni veta att jag INTE tycker om räkor. men det där va riktigt smaskens. Åt upp allt. Till varmrätt blev det oxfile i med potatis och morötter i ugn sen en god sås till det samt nån röra med broccoli och purjolök.. Ahh gud så gott. Och till efterätt blev det choklad fondue med olika frukter eller hur det nu stavas?=) Så allt var jätte gott..

Sen har vi kikat lite på melodifestivalen och snackat skit och gamla minnen... Gammla klasskompisar och så vidare.. Vi tre har ju gått i samma klass i högstadiet jag, Annica och Malin.Ö.
Vi skulle ha fått sett filmen från när vi alla tre och Mickis va på skid resa till romme.. Fan de är så jävla rolig. Men Annica hade glömt den hemma hos sina föräldrar.. De va länge sen jag såg den filmen.. Hade varit kul att se den igen... Då hade man fåttt sig många roliga skratt.

Men nu är jag hemma igen. Jag är ju förkyld som få plus att jag skall på jobb imorn. Så nu väntar en skön säng på mig. Det är riktigt kallt och blåsigt ute... Fy tusan.. Ordentliga snövallar på vägen.. Inge vidare må jag säga.. Men är det vinter så är det..

Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar