söndag 21 mars 2010

Helgen.


Så har ännu en helg sprungit iväg=) tiden går så snabbt och jag har svårt att hänga med.. I fredags så jobbade jag. En tjej på jobbet sa att hon skulle på Zumba på kvällen, de är ju så kul. Så jag kunde inte hålla mig när de fanns platser kvar.. Så på fredag kvällen åkte jag till Avancia och körde ett pass Zumba. Herre gud det trodde jag inte om mig sjäv=) Men då kan jag ju va stolt över mig den här veckan. Ett pass pilates och två pass Zumba.. Duktigt Janni=) haha.
På måndag har jag bokat in mig på Step Up och sen på tisdag är det Pilates igen som gäller. Får se va jag väljer som sista pass nästa vecka.. Fyller ju faktist år om tre dagar.. Så jag har tre dagar kvar av mitt liv som 24 år.. Sen blir jag 25. Hmm, börjar man bli gammal nu?=) Nä ärligt talat så tycker jag bara att de är skönt. Ingen ångest eller ålders noja.. Jag tar det som det kommer. Och försöker njuta va livet. Och försöka duger väl=)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. 25 är ju ingenting! se på alla 40-50 åringar som sitter i skolor och pluggar.. och du är ju färdig redan och har ett fast jobb! nej nej, idag spelar åldern ingen roll vad man än gör! ;)

    SvaraRadera