tisdag 23 mars 2010

Tjvutitt.....


Ja här får ni en liten tjuvtitt på vårt blivande sovrum på övervåningen. Längst till höger så blir det inbyggda garderober. Sen blir de en balkon utanför där man på sommaren kan sitta och dricka sitt morgonkaffe och höra fåglarna kvittra. Åh det kommer att bli härligt. Här kommer även vår nya underbara höga säng stå=) (eller madrasser) Får se va det kommer blir för färg på väggarna? Spännande, spännande. Jag tror att det kommer att bli jätte fint hur som helst. Har även tagit lite kort på badrummet som Jonas kaklar just nu. Men de visar jag lite senare.

Är iaf ledig idag, jag skall föröska baka en cheesecake idag, som jag skall ha med mig till jobbet imorn när jag fyller år. De e väl tradition att man skall bjuda på nåt. Till Middag skall jag laga en tacopaj med sallad. Sen klockan 7 har jag Pilates. Annars blir det nog att de ganska lugnt idag. Ganska tråkigt väder ute. Jag vill att de skall bli bara vägar så att man kan gå ut och gå lite. Jag gillar inte slask, man blir så våt om fötterna=) haha

Nä nu skall jag pysla på lite här hemma. Sätta igång en tvätt och göra andra nödvändiga ting för att vårt hem skall va rent och fint=)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Blir säkert jätte nice det där sovrummet=) Kram/ Allex

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas ju på det=) längtar så till den dagen då vi får flytta upp dit... Myyyys. Kram

    SvaraRadera