onsdag 24 mars 2010

Hipp Hipp Hurra för idag är det min 25 års dag


Ja idag är det min 25 års dag..=) Det har varit strålande sol idag, helt underbart väder. Dock började väl inte min dag som tänk, magsjukan har slagit till i vårt hus, och de är min kära sambo som blivit drabbad.. Åh måtte jag hålla mig frisk..
Sen fick jag se min dröm om 2010 rinna ur mina händer. Men så är det...
Sen blev det jobb för mig och jag har jobbat hela kvällen. Men just nu varken orkar jag skriva eller hinner skriva mer. Så jag gör det imorn..
De blir nog snart sängen för mig. Upp på jobb imorn med.. Sen ledig på fredag.. Längtar..
Men grattis till mig själv=)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Grattis här med Janni, hoppas du håller dig borta från magsjukan så vi kan ta vår kaffe imorgon :)
    kram till dig

    SvaraRadera