fredag 26 mars 2010

En till tjuvtitt


Ja här kommer det en till tjuvtitt från övervåningen. En smyg titt på badrummet på övervåningen. Jonas har varit duktig och kaklat.. De kommer att bli så fint när det är klart. Vi skall väl åka in till stan snart och köpa lite grejer så att han kan foga. Vem vet kanske jag kan börja spackla lite på gipsväggarna? Heter de spackla? nu har jag sagt de ordet så många gånger i mitt huvud att de låter helt sjukt=)

Fredag är det återigen, jag är ledig från jobbet, fick lite frukost på sängen efter en del tjat=) en morgon promenad har de blivit, sen har jag kollat lite på tv, lyssnat på radion när Blondinbella berättar om sitt liv.. haha.. ja de är jag i ett nötskal.. Nu skall jag gå upp till övervåningen och kika på det nästan färdiga resultatet av kaklingen av badrummet=)
Have a nice day=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar