torsdag 18 mars 2010

Tänk........


Tänk när Felix va så här liten, känns som väldigt länge sen. Idag har han haft lite hjärnspöken igen, va händer då? jo då åker han in på time out. Sen efter en stund kommer han ut som en snäll kisse=)

Herre gud va klockan är mycket, 00.47 är den. Jag har suttit och chattat med Mickis på Fb, poch tiden bara rinner iväg då.
Tidigare ikväll så var jag Avancia och hade mitt första träningspass, de blev Zumba=) de är roligt det!!! Göra lite sköna rörelser till härlig salsa musik och svettas med ett gäng andra kärringa=) haha.. Men det var väldigt blandade åldrar som va med.. Men de där är något jag vill forstätta gå på.. På måndag har jag bokat in Step Up. Tisdag sen är de Pilates här i Lemlands skola. Får se sen va resten av veckan erbjuder..
Tidigare idag så har jag iaf varit ut till Godby och fikat med Malin och snackat skit.. Underbart=) Annars hade jag väl bara blivit att sitta hemma på mkin lediga dag. Nog för att jag gillar det med, men ibland behöver man göra nåt annat. Sen körde jag hem i racer fart, sista biten racade jag med Ullis=) haha... När jag väl var hemma blev de middag. Pastasallad med tonfisk och feta ost. Gott gott, Joasn fick med kyckling.. SAtte mig en sväng vid datorn, sen bar de av mot stan. Åkte hem till sandra innan min Zumba tränig och drack lite kaffe där med och snackade lite mer skit.. Mycket skit snack nu=)
Efter Zumban var det av hem igen, hann ligga en timme i soffan med Jonas innan han skulle på jobb..
Pratade förresten en sabbis med grannen oxå, vi samåkte ju till coh från pilates. Hon sa att hon mådde så där på hem vägen, idag när jag mötte henne med bilen hade hennes sambo blivit magsjuk.. Ahhhhh jag vill inte bli!!!!!!! I med lite underberg och hoppas man inte blivit smittad.. Finns väl absolut inge värre än magsjuka...

Men nu är klockan helt tickat iväg för mig, jag behöver nog sova nu känner jag. Se om jag kan få sova bättre inatt än va jag gjorde sista natten..=/
Godnatt godnatt och så skriver jag mer en annan dag=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar