söndag 28 mars 2010

Jag lever....


(Kan man ha de skönare?)

Ja idag är en ny dag och jag lever! Gårdagen var ingen rolig dag. Som mest hade jag 39.4 grader i feber.. Då lyckades jag ta mig ur soffan för att leta rätt på en värktablett.. Tack gode gud, jittade en panadol 1g. Åh va mycket bättre jag mådde sen.. Helt otroligt. Inte lika ont i korppen och frossan slutade. Men då hade den ändå hållit på sen 05.00 på morgonen till jag tror att klockan va nästan 20 innan jag tog den där panadolen. Skulle ju börja med min medicin oxå igår, min enda tanke va: Hur skall de gå? Tänk om jag tar den och sen spyr upp den då har den ju inte gjort nån verkan, och de är ju en viktig medicin och den skall tas på bestämda dagar. Men sen när kvällen kom, och de kändes någorlunda stabilt i magen beslöt jag mig för att ta den i hopp om att den skulle få stanna.. De fick den!!! Tack och lov.

Idag mår jag sådär, jag har ont i magen, och mår lite halv illa hela tiden. Har iaf inte kastat upp idag. Ont i kroppen, men de förstår jag när jag hade så hög feber igår. Men de blir att ta de lugnt idag med, och sen är jag hemma från jobbet på måndag oxå. Får se hur jag
mår imorn. Bättre hoppas jag..
Jonas är och fixar mat, får se om man får nåt i sig. Jag är ju hungrig samtidigt som jag inte är det. De här onda i magen gör att man inte vill äta, samt att man mår illa. Men äta bör man annars dör man=)

Annars har jag inte så mycket som jag vill tillägga i detta inlägg. Mer än att just nu orkar jag inte.. Jag orkar inte....
Plus att min telefon har gått sönder.. FAN! den funkar nog att ringa och messa med än så länge. Men de blir nog till att lämna in den snarast möjligen!
Ha en bra dag nu..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar