fredag 7 maj 2010

Va hände?


Den här bilden togs när jag kom hem från Västkusten. Då vi var och hälsade på min lille bror på Lidingö. Men va har hänt, jag har alltid tyckt att jag är LÅNG. Men ju äldre jag blir och mina syskon så blir ju dom bara längre och längre. Kolla den här bilden! Jag ser ju ut som en dvärg om man jämför med syster, pappa och bror, och då är jag ändå 175 cm lång! Haha de hände en grej.
Jag tror snart att alla min syskon förutom den minsta har växt om mig.. Den minsta är ju bara 6 år så de tar väl ett bra tag innan han gör ett försök till att raca om mig i längd=)
Vi är en lång familj. Men mamma och jag är nog ungefär lika långa.
Jag är ju nöjd med min längd, men jag känner mig grymt kort när jag står brevid resten av familjen=)

Nej nu måste jag sova, herre gud klockan är ju as mycket.
Jo just det, innan jag lägger mig. Träffade Malin på stan idag, varmt som tusan och kanon väder. Så då tog jag årets första mjukglass och satt ute och åt den med Malin och Irene. Gott.. Härligt.. och man längtar efetr sommar.

Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar