måndag 10 maj 2010

Så långt bort.


Så har ännu en dag sprungit bort. Det har varit morsdag idag och vi har varit iväg på middag. Gott och bra för då slapp jag laga mat=)
När vi kom hem igen så gick jag ut på en promenad, och när jag va ute ringde min vän Mikaela och höll mig sällskap en stund=) De är verkligen jätte trist att vi bor så långt ifrån varandra. De är en människa jag verkligen kan sakna. Vi har ju ändå hållit ihop i några år, typ sen i 9:an. Vi hade ett tag då vi inte umgicks, men ibland är det så i livet. Man tycker och tänker olika, växer i olika taktoch hit och dit=) Men nu är allt bra igen, men jag bor på Åland och hon i Sverige. Och långt bort=( Visst kan man ringa, men de blir så dyrt, och vi kan oftast inte prata så korta stunder heller. De brukar bli ganska långa samtal, vilket oxå kan synas på telefon räkningen. Hmmm=)

Men nu är det bara 22 dagar kvar tills vi ses igen! Då ses vi nere på Mallorca i solen och värmen, och då har vi våra respektive med..=) Jag tror och hoppas att de kommer att bli en bra resa.

Kanske jag skall sova snart, skall upp tidigt imorn.. Jobb igen som gäller. Fick ju va ledig idag fast jag skulle ha jobbat, men de va för att jag hoppade in och jobbade natt i fredags.. Skönt att prova på det med.
Jo förresten idag när jag va ute och gick mötte jag två knarkare.. Huuum, ursäkta, kan man se mer borta ut. ? Va fan e det för liv????
Och ni som känner mig så vet att jag är väldigt hatisk mot sådanna människor, speciellt efter att jag själv blev drogad för några månader sen. En del säger att man inte kan dra alla "sådana" människor över en och samma kam.. Men jag gör det, just nu gör jag det.. Och jag måste få ha min egen åsikt om det här oxå. De är väl en del av min bearbetning efter de som hände. Jag blir äcklad och illamåenda av bara tanken på att man kan skada någon annan människa på de viset, alltså genom att droga ner någon annan.. MEn som sagt jag hade ängla vakt och kom hem helt "oskadd" alltså inga fysiska skador. Psykist så var det skit tungt.. Jag som är så EMOT droger.. Jag hade aldrig i hela mitt liv vilja ha de i min kropp. Inte ens om någon skulle erbjuda mig 10 miljoner skulle jag vilja ha skiten i mig..

Man går visst vidare efter en sån här grej, men jag vill ju helst inte gå ut nå mer, för jag känner mig otrygg. Jag hatar och förbannar den person som gjorde detta. Fy fan för dessa människor med noll ryggrad. Jävla svin är va dom är..
Nå nog pratat om de, jag blir bara upprörd.

Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar