lördag 8 maj 2010

Åhhhh

Åhh tusan va irriterad jag är, försöker att lägga upp ett filmklipp både här och på Facebook. Men fan inget funkar idag.. Blir ju galen, filmklippet på ´bloggen har hållit på och laddat i en timme. Å nu orkade jag inte vänta mer så jag avbröt det... Fitt skit.

Nå ja, har iaf jobbat inatt. Skönt att prova på lite natt arbete oxå. Och det gick riktigt bra (hoppas jag iaf) Får se sen hur sura mina arbets kamrater är=) jag hoppas att de va torrt överallt. Jag gjorde mitt bästa iaf.
Sov 4 1/2 timme när jag kom hem. Tänkte att jag inte skulle sova bort hela dagen. De känns bara dumt när jag endå bara skulle jobba en natt.
Lite trött känner jag mig nog, men de är ju hemskt tråkkigt väder idag, regn, regn. Men då kanske man kna få nåt gjort här hemma, håller på att diska och tvätta nu iaf.. Så nåt har man ju satt igång=)
Men kanske jag skall slita mig från datorn nu och gå och göra nåt vettigt.
Ha en bra lördag
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Vi körde förbi er för typ en timme sen och tuta :)

    SvaraRadera
  2. Men din jäkel, jag hörde att de tuta och så kikade jag ut och såg en vit bil. Inte kom du upp och sa hej=)

    SvaraRadera
  3. säg till om du känner för lite sällskap en timme eller 2! :)

    SvaraRadera
  4. idag e jag tyvärr inte så mycket att umgås med. trött som tusan efter vak natten.. Lite lagom seg i huvudet. Men jag sov ju inte så många timmar heller så jag får väl skylla mig själv. Kanske imorn??

    SvaraRadera