tisdag 15 juni 2010

Armband


De fanns en sak som jag handlade mest på Mallorca, nåt som var lika kul varje gång man hade bestämt sig för att: de här skall jag ha! OCh de var armband, aven några halsband kom med hem. Jag tror att jag fick med mig 21 stycken armband hem=) super nöjd! Och skit glad över alla mina fina armband och sen för mina så kallade strand armband!
Jag tror att jagtycker att sånt är så kul för att i mitt så kallade vardagsliv med jobb och sånt så får jag ju inte använda armband eller ringar, helst inte halsband heller.. Men de kan jag ju säga att jag visst har. Men inga armband, de kan jag själv tycka skulle va lite äckligt. Men nu har jag massor med fina armband som jag kan ha då jag få semester.. Vilket borde va om 16 dar=)
Wohoooo jag LÄNGTAR! Men man har ju alltid en massa saker man vill göra under sin semester samtidigt som man vill va hemma och njuta.. Alltid svårt att veta vad man skall prioritera.

NÅ ja de är ändå några dagar kvar så jag har väl tid på mig att fundera. Fick iaf köpa en ny löpare till köksbordet idag, lite väl dyr kanske men ack så FIN! Sommrig och fin, ligger den nu där på bordet. Försöker att hitta lite kraft att städa här hemma. Men de går segt vill jag lova. Bara att dammsuga soffan ren på allt jävla djurhår som vi har tog mig en timme.. Inte kul.. Jag vill ha djur förbud runt soffan, men min sambo och jag har lite olika åsikter om det där.. Men som sagt de är inte alls kul att behöva stå en timme och försöka få bort allt hår, med damsugare och våta trasor. Svettigt värre.

Nä som jag alltid skriver så här i slutet så skall jag försöka gå och göra nåt nu,. Kanske avsluta den städning jag så fint påbörjat.. Byta sängkläder ska jag göra idag iaf, finns inge skönare än att lägga sig i en ren säng. Byta täcken är oxå ett måste, mina duntäcken börjar bli för varma. SÅ de är på tiden att sommar täckena åker fram=)
Ha en bra kväll mina nära och kära..=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar