torsdag 17 juni 2010

Ledig hela dagen=)

Idag har jag haft en ledig dag från jobbet. Fantastiskt skönt, då jag igår höll på att få i nerverna. Ibland är de jobbigt med språk skillnader.. Men men, jag säger inget mer om det. Snart får jag semester!!!! om 2 veckor!!!!

Nå idag har jag som sagt varit ledig, jag steg upp ganska tidigt, typ tio, käkade frukost och sen efter det har jag typ varit ute hela dagen. De har känts som sommar idag. De har varit varmt och soligt. Jag har planterat blommor i våra blom lådor som Jonas har byggt. Men jag hade köpt för lite blommor och fick snabbt köra till stan innan de stängde för att köpa lite mer.
Jonas jobbar ju på med sina balar så jag åkte dit med picknick, han hade sin vän där så han fick oxå va med på picknick=)

Nu känner jag mig iaf jätte trött, har lite ont i ryggen efter dagens planteringar. har ju även plastat in lådornas insida och lag fiber duk.. De va lite pilligt så man stog ganska länga i en position som va mindre bekväm för ryggen.
MEn de blev väl ändå ganska fint. Måste planter om imorn kanske, de va lite jag var missnöjd med, måste fylla mer jord i några krukor så att blommorna kommer högre upp. Men för att fylla på så måste jag ju gräva upp dom igen och de orkar jag inte göra idag.
Nu skall jag gå ut och plocka ihop från altanen, innan jag lägger mig i soffan en stund, innan de slutligen är dax för sängen.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar