söndag 13 juni 2010

Sommar!


Sitter och kollar runt på lite bloggar, och åh så jag längtar efter min semester! Jag vill ut på sjön, grilla, träffa vänner ha roligt, mysa, få mer minnen, ja jag vill allt som hör sommaren till, varma sommar dagar med mycket sol och bad, någon regnig kväll så att man får mysa inne lite. Dricka rosé vin ute på de nya utemöblerna. Bjuda över nån/några på middag. Ja just nu längtar jag efter mycket. Sangria längtar jag oxå efter, måste se om jag kan hitta nåt recept på internet, så kanske man kan blanda ihop en egen. Mojito tror jag att jag kan laga själv, såg hur pappa gjorde sist jag var där så de kan inte va allt för svårt.

Har inte fått så mycket gjort alls den här helgen. Tvättat, de har jag iaf gjort.. Och ändå har jag massor med tvätt kvar, fasar för den dagen om man skulle få barn, hur mycket kläder skulle det inte va då? Och med skor då. Bara man tittar in till oss nu så skulle man kunna tror på skorna att de bor 10 pers här=)

Nä nu skall jag plockan undan middagen, sen skall jag se om inte Jonas kommer hit snart så att vi kan dricka kaffe ute i solen=)
Ha en skön söndag kväll!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar