måndag 14 juni 2010

Minnen

De va länge sen jag gjorde ett inlägg med många bilder. Anledning är ju att förra datorn gick sönder så nu har vi alla bilder på en annan hårddisk. Eller va de nu heter=) så oftast nu när jag lagt upp bilder så har de varit nytagna och dom plockar jag direkt från minneskortet och kör med nåt program och då blir det bara en bild. Om nån en stund skall jag åka till stan och tanka bilden. Kom på NU varför jag steg upp så tidigt idag. De va ju för att jag skulle ringa och boka in en läkartid.. Kom jag ihåg det? NEJ. Så nu får jag vänta till imorn och se om jag har passligt att ringa när jag är på jobb.. Skit oxå.

Mikaela och jag en av alla kvällar på Mallorca, se så fina vi är=) Jag vill ha värme nu! Jonas och pratade om det igår att de va så skönt att kunna gå ut och äta på kvällarna, de va mörkt men upplyst med gatubelysning, och jätte varmt på kvällarna. De va så mysigt! Och man kunde dricka och sen gå hem till hotellet. Här hemma på Åland är de absolut inget alternativ för oss. Alltid taxi hem om ingen är nykter och kör. Men sånt är livet, de är ju fler än vi som har det så.

Här kommer en bild på mannen som jag delar mitt liv med. Här va vi ute på en utflykt med katamaran. De var vacker natur där, varmt vatten! Fint att bada, och tack Jonas för system kameran=) blir så fina färger med den.

De här va väl andra kvällen tror jag. Hittade en gullig restaurang med jätte god mat. Där åt vi tre eller 4 gånger. Så de blev vårt stam ställe under vår Mallorca trip.

En av dagarna då de va lite sämre väder.. Efter att bilden togs så åkte vi alla 5 ut och cyklade. Handlade mat, och drack och åt lite på vägen.. Hehe. Visar en bild sen på våra fina cyklar..
Nä om jag skall göra mig klar för en snabbis till stan och sen för jobb..
Idag har jag ätit en bra frukost, för magen då hoppas jag.. De blev Annanas, kiwi, majsbröd med lite keso på.. Gott och enkelt..
Nu måste jag först och främst ta hand om min katt som skriker ihjäl sig idag. Han e så jobbig för tillfället, fattar ju inte vad han vill..
Nå ja, ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar