söndag 13 juni 2010

Längtar tillbaka.


Längtar lite tillbaka till värmen på Mallorca. Ingen direkt värme här hemma vill jag påstå. Men det kommer väl. Så här fint såg det ut när man skulle gå ner till vår strand från Hotellet. Jag skulle aldrig välja ett hotell där de kan va några eller flera kilometer till en strand. Vi hade ju stranden precis utanför hotellet och de är ju hur skönt som helst!!

Nu är det bara 18 daagr kavr till jag går på tre dagars ledighet och sen semster i 5 veckor!!!!! Wohooooo=) Fan va glad jag e för det.
Så jag är ledig från och med den 2:a Juli till 8:e Augusti. Hur skönt som helst. Får se va man hinner med att göra då.
Min moster kommer på besök iaf, så långt vet jag.
Nä om man skulle forstätta göra nåt här hemma då.. Är ju ledig idag.. Skönt det med=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar