onsdag 9 juni 2010

Forts. Mallis 2010

Ja nog kändes de konstigt att stiga upp hemma idag. Dock väldigt skönt att få sova i sin egna mjuka säng.. Underbart! Men sen att stiga utanför dörren va mindre roligt, nu när man vant sig med en skön värme. För de var ju verkligen varmt där. Envisades med att klä på mig en kort klänning här nu på morgonen för att gå ut och vattna blommorna.. Men jag fick nog ge mig efter en stund. Molnen började täcka solen och då är de inte alls varmt.

En som va glad att vi kom hem var iaf Felix vår lilla kel kisse.. Oj va gosig han va, han skulle absolut upp i famnen och sitta tryckt där och puffa i mitt aniskte.. SÅ MYSIGT!!!=) Och nu ligger han här brevid mig när jag klickar på datorn. Han är ju van att få massor med kärlek den katten så han har säkert känt sig lite övergiven när vi varit borta så länge. Han ville ju följa med Jonas mamma hem=) Men nu e vi hemma och kan gosa med honom igen.
På Mallorca då, jag var nöjd med vårat hotell rum, absolut. Rymligt. Mindre nöjd var jag över frukosten. Den gick väl att äta med de godaste va ju frukten, gott pålägg har jag längtat efter! De va en fin pool även om ingen av oss testade den. Vattnet i havet var ju så varmt så vem fan vill bada i en pool då? Inte vi.
Jonas och jag var även ut på en utflykt med Katamaran.. De va fint. Gjorde två stopp för att bada och snorkla lite. Sen fick man mat och dricka på båten. Trevligt. Och vi hade ett fantastiskt väder den dagen! Man va ganska trött sen när man kom "hem" sen. Men det var underbart att få ligga på näten i båten och ha öppet vatten under sig=)
Visar blider från den sen nån gång.

Vill passa på att säga GRATTIS till min mamma som fyller år idag oxå! Grattis mamma!=)
Nu skall jag pyssla på lite här hemma. Har väl en del att packa upp och tvätta.
HA en bra dag
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar