onsdag 9 juni 2010

Mallorca 2010


Ja så var man då hemma igen efter en vecka med SOL, värme! en masssa bad, Sangria och Mojito på stranden. Rosé vin på balkongen. Goda middagar ute, och en del shopping. Kalla mig inte tokig, men om jag inte har räknat helt fel så hade jag med mig 21 stycken armband och 3 halsband hem=) hehe...
De har faktiskt varit riktigt skönt att va borta en vecka och inte bry sig om något annat än sig själv och om min kära. Gud va jag kommer att sakna värmen!! Jag kommer att sakna att jag inte kan bada alla dagar i ett varmt hav! För de var verkligen varmt i vattnet! Över min förväntan. Och jag älskar ju att bada!=) Men vattnet blir väl badvarmt här med så småningom. Jäklar va de har grönskat under den vecka som vi varit borta. Helt otroligt.

Hur som helst så skriver jag mer en annan dag och berättar om resan. Nu är klockan massor och jag orkar inte va upp längre. Har ju rest hela dagen idag, från 9 imorse till 23.30 då vi parkerade bilen hemma..
Jonas den stackaren som blev förkyld under vår resa va tvungen att åka på natt jobb direkt när vi kom hem. Trist.. Men men snart har han semster och då får jag äntligen somna med honom alla nätter i ca 2 månader.. Lyx..

Nä godnatt nu=)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Åh vad du ser härlig ut på bilden vännen, vattnet ser verkligen helt underbart ut där :)
    Lite skillnad från vad vi har här, haha xD
    Kramis -Nikky

    SvaraRadera
  2. Låter som ni har haft en riktigt toppen semester :) och vilken fin bild på dig!!
    Kram

    SvaraRadera