söndag 20 juni 2010

Skön söndag


Idag har jag haft en skön söndag, sov till klockan 10 fast Jonas väckte mig nog vid 9 men då varken orkade jag eller ville stiga upp=)
Så tio steg jag upp och åt frukost med han. Sen for han och jobbade. Själv började jag reda upp lite här hemma. Malin och Cecilia skulle komma hit för en fika och lite tjejsnack. Cecilia har jag väl inte träffat sen i julas. Men just en fin värd jag är. Jag ringde till MAlin och frågade om hon inte kunde komma tidigare till mig hjälpa mig baka en kladdkaka=) haha.. Men jag lyckades baka en själv sen iaf, MAlin sa nog att hon kunde hjälpa mig, men jag gjorde ett försök själv och de blev riktigt gott med grädde och jordgubbar till!!!!
Och de va skönt att få ha lite tjejsnack.

Sen när dom hade åkte hem åkte jag med fika till min kära Jonas, som jobbar och står i med jordbruket. Mysigt med en liten picknick i naturen. Kom ju oxå på att jag inte köpt hem någon middag, så efter det fick jag åka till stan och köpa hem Pizza, den åt vi oxå ute i naturen på min lilla picknick filt=) åkte sen med Jonas en sväng och höll han sällskap, men jag var alldeles för mätt för att åka med så jag blev lite väl illamående av allt guppande.

De blev ju fint väder idag till slut, dagen började ganska trist men sen där vid kasnke 14 tiden kom solen fram, dock har de ju varit lite blåsigt.

Och snart är det midsommar, den kommer antagligen firas på Järsö. Tyvärr så jobbar jag ju dagen efter, så de är ju mindre kul. Men jag skall väl inte klaga börjar ju ändå klockan 14 dagen efter och sen är de bara en veckas jobb kvar och sen får jag 5 veckor semester!!! LÄNGTAR!

Sessvärre börjar jag känna mig sjuk nu, har nog känt att de är på väg i en vecka för jag har haft ont i kroppen, lederna och mer huvudvärk. Men de har inte velat bryta ut, idag känns de som att de är på bristnings gränsen. Lite tungt med andningen coh jag känner att jag håller på att täppa till. Jag vill inte bli sjuk nu!!!!!!!!

Nä om jag skulle slänga mig i soffan och vila nu,.. Känner mig faktiskt trött och slut...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar