söndag 18 juli 2010

Dåligt humör!


Ja fy va jag har varit på dåligt humör dessa två senaste dagarna... Riktigt dåligt.. Ibland vet jag inte ens varför och sen har jag lite olika orsaker till vad som gör mig så grinig.
De som har gjort mig grinig idag är att jag hade bestämt mig för att åka i till Sverige ikväll, men de kunde jag glömma lika snabbt som jag hade ringt till pappa och sagt att jag skulle komma. Felix blev ju biten i ryggen igår, och idag när han kom in så såg jag att de hade svällt upp och blivit en stor knöl. Så nu måste jag försöka få honom till veterinären imorn så att dom kan söva han, raka bort håret och tömma knölen och sen få medicin till han.. För de e så de har gått till varje gång jag fått en katt biten.. Så då blir de inget Sverige för mig...

Jag börjar känna mig uttråkad.. Och jag skulle vilja upp till Norrland till Farfar och hälsa på. RockOff lockar faktiskt inte allt för mycket i år, så kanske man bara går några dagar och sen åker till Norrland? får se lite..... Nå måste jag ju göra på semestern.. Innan jag blir galen..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. men hör av dig nån dag då du är på väg till stan då för tusan! ;) tis och ons jobbar jag kväll, tror jag. Imorn mån jobbar jag till kl 16. Men torsdag borde jag vara ledig. Då skulle vi ju kunna typ spela minigolf och ta picknick och bada nånstans. ;) kram

    SvaraRadera
  2. Man ska inte stressa över att man inte gör ngt.på semestern, man skall kunna bara va, även om det är svårt ibland =) Kram /Allex

    SvaraRadera