torsdag 1 juli 2010

Redan 1:a Juli


Ok, nu börjar jag tröttna duktigt, detta är 4:e gången jag försöker få in ett inlägg, men nu tror jag att de skall funka. Därav prickarna i förra inlägget.
Ja nu är det iaf redan 1 juli, tiden bara springer iväg, nu går jag på tre dagars ledighet och sen på måndag så börjar min SEMESTER!!!! åh va skönt!
Nå ja orkar inte skriva så långt ifall detta inlägg oxå försvinner, känns så surt att skriva 3 långa och alla försvann.
Har iaf varit ute och gått en sväng med hundarna nu på kvällen medans Jonas va på fotbolls träning. De va skönt.
Nu väntar jag på att Sommar med Ernst skall börja. Jag älskar det programmet! Han gör så fint hela tiden. Nä nu skriker diskmaskinen att den är klar, sen blir de hänga tvätt efter det,.,
Tack och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar