söndag 4 juli 2010

Spännande


Ja igår va jag på kalas till Godby, 30+ 30 års kalas med Suomi tema, därav tröjan. Tänk då på att jag e helsvensk=) nå ja snygg va jag ju för det=) hehe
De va nog himla trevligt på kalaset iaf, tog mig en sväng via Arken oxå, lite mindre roligt. Men jag gillar inte Arken sen hela drog grejen.
Sen när jag kom hem ringde jag till min älskling som inte va hemma, han va hos sin småkusin, dom skulle äta, (klockan va massor) men iaf jag ville oxå ha mat, packade ner några öl i en påse som Jonas ville ha, coh sen cyklade jag iväg, kan väl inte säga att min cykel tur gick så bra=) Trampade hårt som tusan för att komma fram snabbt för de e ändå några kilometer dit. Samtidigt höll jag koll på väskan som hade gått sönder, fixkade med hörlurarna så att jag skulle höra musik men jag inser ju att de bli lite vingligt och skall bromsa eftersom att jag cyklade så hårt. MEN jag tryckte in fel broms och tog sen som va BÄST, så de tog tvärstopp! Vilket resulterade i att jag hamna i backen, inga värre skador=) fick styret i magen. haha klant.

Men sen va jag äntligen framme, god natt mat fick jag, sill och potatis=) de brukar ju annars va typ en hamburgare. Men de här va tusen gånger bättre..
Sen tog vi båten hem. Jonas och min cykel färd hem va ju en annan rolig historia.. Man skall väl kanske inte cykla när man druckigt lite=) och speciellt inte dela cykel=)
Nä nu skall jag kika på film.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. MYCKET snygg tröja!! ;)
    Hahha ja jag kan tänka mig hur det såg ut när du flög över styret, kanske inte så kul :-/ men roligt såg det säkert ut.. :) fniss..
    Hoppas du inte fick så många blåmärken sen när du cyklade hem!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja tröjan va väl sådär=) haha...
    Och de såg säkert skit kul ut när jag flög överstyret och typ trassla in mig i cykeln,för de tog ett tag sen innan jag kom upp=) hehe men inge värre hände ju så man kan ju skratta åt det=)
    Kram

    SvaraRadera