söndag 11 juli 2010

Fredag med allt som hör till

Så har ännu en Fredag av ledighet avverkats=) Riktigt varmt och skönt är de ju nu på vår lilla Ö Åland. Jonas och jag hade bestämt att vi skulle ta båten till stan tillsammans med Ullis och Smulle, för att äta nåt gott och kolla lite uteserveringar. Sagt och gjort så blev det..

På väg in till stan delade jag och Ullis på en flaska gott kallt Rosé vin. Åh så härligt att åka lite båt och få skratta lite med goda vänner. Tog så himla fina bilder på Ullis och mig med hon tyckte inte lika så inget jag får lägga upp då=( (Ullis din lilla tråkis) =)


Vi ät middag på ångbåtsbryggan, pepparbiff, riktigt, riktigt gott var det. Delade på en kanna Sangria gjorde vi oxå.. Åh sommar=)
Sen gick grabbarna iväg en sväng för att kolla lite båtar medans vi drack upp och gjorde nåt annat..

Ullis vill ju då som sagt va inte alls va med på kort. Halft omöjligt att få med henne på bild=) Men jag har ju några fina ändå att sätta in ett fotoalbum=)

Vi var till Arken och kollade in nya uteserveringen där, riktigt najs. Ok jag såg den ju nog förra helgen oxå...=) Efter det for grabbarna och flyttade båten till Järsö. Ullis och jag gick vidare till dinos, dit även grabbarna kom när dom vart klara. Herre gud vart nog liiiite väl många shotar för min del vill jag lova.. Fy tusan! Mina vita skor som jag hade på mig när vi va ut är ju absolut INTE vita nu! Fan...

Träffade även Sandra på Dinos=) Mycket trevligt.
Jag hade nog en riktigt bra fredag kväll, god mat, många skratt, alldeles för mycket att dricka! härligt barhäng, massa dans in mot natten i arkens nattklubb.. Nattmat av personal som va svinigt otrevliga, fick med oss halvfärdiga pizzor hem, men då hade man fasen väntat i en timme.. Vi tappade bort en på vägen hem. Tack och lov gick allt bra ändå och den som försvann kom hem till sist..=) en helt kul kväll..

Lördagen var dog mindre kul. Herre gud va bakis man kan va, å jag som ogillar det sååååå på sommaren. Jag rörde mig inte många centimeter från soffan på HELA lördagen.. Så den skall vi försöka att inte göra om igen=)

1 kommentar: