fredag 9 juli 2010

Yeeeejj kolla!


Wihoo kolla, min tomat håller på att bli röd. Fasen va nice och fasen va gamal man låter. Svin nöjd över att man håller på att få sig en röd tomat=) De e så gott när man får odla lite själv!
Såg även att min spik klubba hade fått sin ena blomma helt utslagen nu, så vacker så vacker! Synd bara att plantan är så liten, Jag vill att den skall växa till sig så att de kan växa många blommor på. Den på jobbet är ju skit stor, men den står ju även inglasad. Nå de e bara att vänta och ha lite tålamod. Har iaf gett mina blommor lite etra omvårdnad nu på förmiddagen. Gjort dom fina genom att plocka bort lite dött=) haha

Annars då, de är fredag, jag har SEMSTER!!!=) de är JÄTTE varmt ute, solen skiner och allt känns toppen! Men jag springer in och ut hela tiden för de e lite för varmt att ligga ute hela tiden oxå.
Lite senare idag skall Jonas och jag en sväng in till stan, då vill jag köpa luftmadresser som jag kan ligga och flyta på.
Och sen ikväll blir de staden med båten, med Smulle och Ullis, Jonas och jag. Ut och käka middagoch ta sig en kall. Nice.
Men nu skall jag utoch njuta i solen igen innan jonas kommer, för då blir de väl en snabb fika och sen till stan.
Ha en skön dag i solen mina vänner.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar